2013/12/01

Lights go low

IMG_2325 IMG_2374 joulukuuuu1 IMG_2439Aika on sujahtanut taas ihan liian nopsaa, eikä musta tunnu yhtään että olis jo joulukuu! Onhan tässä onneks vielä hetki siihen itse jouluun, mutta parempi pelata varman päälle ja virittää joulufiilistä ajoissa kaivamalla jouluvalot, lapaset ja muut lämmikkeet, joulukarkit, piparit, joulukalenterit, kynttilät ja parit muut jouluset jutut esille.
Vaikka koko ärsyttävän pitkä talvi on vielä edessä, niin mun mielestä ainakin tää joulukuu on ihan siedettävä. Mainitsemisen arvosia kivoja juttuja olis ainakin loma, kaikenlainen jouluhössötys, herkkujen tankkaaminen ja parin viikon päästä koittavat synttärit. Mulle on kyllä ihan mysteeri miten voin taas vanheta vuodella, vastahan mulla just oli edelliset synttärit?
Nyt kuitenkin höpötykset sikseen ja nukkumaan, huomenna olis jälleen yks hirviömäinen maanantai edessä...

Ps. mulla saattaa jopa vihdoin löytyä aikaa (ja intoa) blogille, mulla kun tässä jaksossa koulu on lähinnä kotona koneella istumista niin siinä varmaan helposti postauksen väsääminen tuntuu hauskemmalta idealta kuin se itse opiskelu :-D katotaan miten käy! 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti