2013/11/20

Olkaa yksin ja juoskaa karkuun

IMG_0313 picnikfile_7C3vNz Kuluneiden viikkojen aikana mä oon juossut aamuisin liian monta kertaa bussiin vain huomatakseni että myöhästyin ja että sotkin samalla valkoisen villapaidan kahvitahroilla. Oon huutolaulanut yksin kotona purkaakseni tunteita, itkenyt siivouskomerossa kuudelta aamulla kaatosateesta läpimärkänä, naarmuttanut lattiaa raahaamalla huonekaluja, ostanut suklaata aina kun surettaa ja taistellut tenttikursseja läpi istumalla kirjastossa. 
Oon myös miettinyt paljon sitä miten paljon mietin. Tulin siihen tulokseen että mietin liikaa, mut onks se kuitenkaan lopulta niin huono asia? Siitä en oo vielä ihan varma. 

Viime aikoina oon miettinyt myös paljon terveyttä, ja sitä miten paljon sitä oikeasti tulisi arvostaa. Huomaan jatkuvan kiireen ja stressin vaikutuksen mun kroppaan ja mun on todella vaikee hyväksyy sitä. Mä haluun vaan olla terve. Ja onnellinen. 
Eiks nääkin kaks oo aika vahvasti sidoksissa toisiinsa? Taitaa olla, joten ei mikään ihme etten oo tarpeeks kumpaakaan. En oo tarpeeks onnellinen ollakseni terve, enkä tarpeeks terve ollakseni onnellinen. Siinäpä loistava yhdistelmä. 

Mulla on monta postausta tuolla takaraivossa muhimassa ja yritän ehtiä saada niitä käytäntöönkin, kunhan vain ehdin! Mulla on vaan pieni kameramasennus meneillään, mutta yritän tsempata sen suhteen, mä kun kuitenkin tykkäisin blogata niin hirmuisesti vähän useemmin ja monipuolisemmin. Psst.. kuvitus on pikku-Hennin vanhaa matskua syksyltä 2011

2 kommenttia :

  1. tykkään tästä sun blogin yksinkertasesta ulkoasusta !! :-)
    ja voi miten kivoja kuvia sulla muutenkin täällä blogissa.

    VastaaPoista