2013/09/08

Something good

Syvä helpotuksen huokaus, vihdoinkin mulla on sellanen fiilis että oon askelta lähempänä omaa itseäni.
Astetta vaaleammat hiukset ja oman värin kasvatus oli multa suuri saavutus ja kivaa vaihtelua, mutta niin se vaan on että tummissa hiuksissa mulla on selkeesti kotoisampi olo. Muita mainittavia edistysaskeleita olis mm. mun uudet salaiset aseet kohti parempaa ihoa alkaa vihdoin toimimaan, oon kieltäytyny pienessä ajassa jo yllättävän monista herkuista ja viime viikolla sain monta vuotta tehtävälistalla olleen silmälääkärikäynnin yliviivattua.
Kuluneella viikolla löysin muitakin elämän pieniä suuria iloja, enkä tuhlannut juurikaan ylimääräistä aikaa negistelyyn tai murehtimiseen. Näitä em. fiiliksiä on viime aikoina kertynyt pitkästä aikaa vähän enemmän, mutta mä jaksan nähdä valoa tunnelin päässä. Note to self: mieti kahdesti ennen kuin murehdit, muista että sulla on aika huikeen upeet hiukset atm ja hyvä musiikki piristää aina. Siis ihan aina. 

3 kommenttia :

  1. Anonyymi8/9/13 19:52

    sun iho näyttää kyllä tosi ihanalta! voisitko tehä ehkä jotain ihopostausta tai kertoo niitä sun saloja? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nää pikselimössökuvat kyllä antaa varsinki ihon kannalta hurjasti anteeks, eikä ihopostaus tunnu yhtään mun jutulta. niistä "saloista" sen verran että lähiaikoina otin testaukseen suolasaippuan ja teepuuöljyn taistoon näppylöitä vastaan ja kivisen alun jälkeen ne näyttää tehoovan! sen lisäks ajoittain isken naamaan kuorinnaks ja naamioks kahvinpuruja sekotettuna oliiviöljyyn ;-) kaikkii näitä voin suositella lämpimästi, mulla ainakin toimii!

      Poista